süper bir salata... salata çeşitlerini yeşilliği çok seviyorum.gerçi sevmediğim yiyecek yok gibi bir şey.ama güzel yapılmışsa tabi.gittiğim şehirlerin müzelerinden önce tatlarını merak ederim:)değişik tatları seviyorum.ve uygulamaya çalışıyorum.evet bostane salatası.. MALZEMELER 3 adet domates 2 adet salatalık 1 minik kuru soğan maydonoz bir avuç ceviz nar ekşisi 50gr vişne şurubu isot z.yağ 2kaşık sumak tuz YAPILIŞI domates salatalık soğan maydonoz ınce küp doğranır.sonra nar ekşisi vişne şurubu isot sumak tuz ve z.yağ bi yerde karıştırılıp doğranan malzemeye dokulur.biraz sulu bir salata olduğu için kaselere konur uzerine kalın çekilmiş cevizle birlikte servis edilir.herkes vişne suyu koymaz bu salataya ama bir deneyin derim ben. AFİYET OLSUN
21.12.2017 Melismmmm ailemizin en minik ferdi.mucize bebek. hikayesini anlatayım.7 yıl önce filan Nilgün e dedim ki(en küçük abimin eşi nazlının annesi) Nilgün de yaşıt olduğumuzdan arkadaş gibiyiz.kız ben evlenme umudumu kestim.gel benim taşıyıcı annem ol dedim.sen doğurunca ben alırım dedim. o sırada da nazlı polislik okulunda okuyor.saçmalama kız dedi bu yaştan sonra tekrar başa döner miyim asla dedi.bundan sonra rahat edecem dedi.ve bakın ne oldu:beni aradı ağlıyor ayşenn ben hamileyim. hahaha hala gülüyorum .beni tuttu bir gülme.ve çocuk 5,5 aylık.her ay düzenli adet gördüğü için fark edilmemiş. ve günlük depresyon ve tansiyon hapları kullanıyordu. napcaz ne edecez derken tabi ki alınamaz mecbur doğuracak.tabi hepimiz korkuluyuz Çünkü bilmediği için çok ilaç içti.Ama çok şükür ki sağlıklı bir bebek geldi.şimdi 6 yaşında ana sınıfına gidiyor.ilk gece hastane odasında sarıldık yattık melisimle. annesi değilde benim kokumu aldı.o yüzden çok düşkünüz birbirimize.evimizin...
yarın muhittin imin doğum günü.canım yeğenim.istanbulda ya ne sürpriz yapsam diye düşünürken aklıma güzel bir fikir geldi. batuşa bahsettim kardeşine.halam İnternet'ten pasta yolimmi yok biz burda kesecez dedi çiçek olmaz dedi aman hala boşver dedi.ama bu aralar muhittinin psikolojisi çok bozuk.hiç arkadaşı yok sosyal hayat yok iyice bunalıma girmiş durumda. em pati yaptım böyle bir durumda beni ne mutlu eder?tabiki güzel bir spa merkezi.hemen internetten inceledim güzel bir spa merkezi buldum yorumlarını okudum gayet güzel .masaj ve ıslak alan diyor.ıslak alanı yeni öğrendim:)cahil miyim neyim:) oysaki yıllardır otellerde kalırım termal otellere giderim masaj yaptırırım.ayrıca turizm ve otelcilik mezunuyum.meğerse hamam sauna ve buhar odasına ıslak alan diyolarmış. yeni ismi bu galiba.evet şimdi sürprizin sonucunu merak ediyorum.bakalım nasıl bir tepki vercek. ben hediye almaktan çok vermeyi seviyorum.nedendir bilmiyorum.hediyeler alim verim ve karşımdaki insanın mutluluğunu görm...
Yorumlar
Yorum Gönder